Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wynagrodzenie 5 000 - 6 500 zł brutto
1. Kogo szukamy?
Jeśli:
- jesteś osobą, która z łatwością nawiązuje relacje i dobrze się komunikujesz,
- praca z klientem i sprzedaż jest tym, w czym czujesz się świetnie,
- jesteś osobą ambitną a znajomi mówią, że dużo od siebie wymagasz,
- lubisz rozmawiać – osobiście, telefonicznie oraz mailowo,
- potrafisz świetnie organizować i planować swoja pracę,
- jesteś osobą kreatywną, samodzielną i z łatwością znajdziesz rozwiązania w każdej sytuacji …
… to być może jesteś osobą, której szukamy!
2. Dlaczego my?
Kilka słów o nas
Nasz Sekretariat to serce szkoły językowej, która z pasją uczy języka angielskiego i pomaga uczniom osiągać międzynarodowe sukcesy. Jako Cambridge Preparation Center z dumą przygotowujemy naszych kursantów do prestiżowych egzaminów Cambridge, które otwierają drzwi do lepszej przyszłości. Wspieramy dzieci, młodzież i dorosłych w rozwoju językowym, a nasze osiągnięcia to efekt profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu.
Szukamy Specjalisty do spraw obsługi klienta, który zadba o sprawną organizację naszej szkoły, efektywną komunikację z uczniami i rodzicami oraz wysoką jakość obsługi. Dlaczego warto do nas dołączyć? Bo u nas praca to coś więcej niż obowiązki – to misja, pasja i rozwój. Tworzymy przyjazne środowisko, gdzie Twoje zaangażowanie jest doceniane, a praca przynosi satysfakcję.
Jesteśmy zespołem, który działa na podstawie zaufania i uczciwości. Szukamy osób, które podzielają nasze wartości i dla których otwartość i szczerość są równie ważne jak dla nas.
Jeśli jesteś osobą, która stale dąży do samodoskonalenia, potrafi podejmować odpowiedzialne decyzje i działać profesjonalnie, a przy tym lubisz wyzwania i dynamiczne środowisko – czekamy właśnie na Ciebie!
Ponadto, jeżeli szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, pracować z inspirującymi ludźmi i tworzyć pozytywną atmosferę każdego dnia, to jesteśmy przekonani, że Bacalarus jest właśnie dla Ciebie! Twój uśmiech, zaangażowanie i chęć do nauki mogą być początkiem wspaniałej przygody zawodowej w naszej szkole.
Oferujemy nie tylko stabilne zatrudnienie, ale także wyjątkową atmosferę – spotkania integracyjne, upominki na święta, ciekawe szkolenia i wsparcie w codziennych wyzwaniach. Stawiamy na rozwój naszych pracowników, wierząc, że wspólnie możemy osiągnąć więcej. Jeśli chcesz być częścią miejsca, które łączy profesjonalizm z pasją nauczania i gdzie każdy dzień przynosi nowe możliwości – dołącz do nas!
3. Na czym będzie polegać Twoja praca?
Jako specjalista ds obsługi klienta będziesz odpowiadać za:
- bieżący kontakt z klientami i pracownikami naszej szkoły – osobiście, telefonicznie oraz mailowo
- aktywne prowadzenie procesu sprzedaży naszych produktów edukacyjnych
- organizowanie pracy sekretariatu szkoły poprzez m.in. koordynację kursów, ustalanie grafików, rozliczanie płatności i dbanie o porządek w dokumentach
- wspieraniu zespołu lektorskiego poprzez koordynację organizacyjnąi tworzenie komfortowego środowiska pracy
- Dbaniu o to, by każdy czuł się świetnie w kontaktach z naszą szkołą.
4. Co oferujemy?
-
- Wynagrodzenie na poziomie 5 000 – 6 500 zł brutto, dostosowane do Twojego doświadczenia, umiejętności i zaangażowania.
- Jasne zasady, przejrzyste warunki i pewność zatrudnienia dzięki umowie o pracę. U nas masz solidny fundament, na którym możesz budować swoją karierę!
- Stałe godziny pracy: Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (z możliwością pracy zmianowej 8:00-16:00) w trakcie roku szkolnego. Natomiast w okresie wakacji i ferii godziny pracy to 8:00-16:00.
- Nowoczesne narzędzia pracy: Dostęp do nowoczesnych systemów i narzędzi, które usprawniają codzienną pracę.
- Dobra organizacja pracy: Jasne procedury i wsparcie organizacyjne, które ułatwiają wykonywanie obowiązków.
- Zniżki na kursy językowe: Atrakcyjne rabaty na kursy dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Przyjazną atmosferę i możliwość pracy w życzliwym zespole!
Praca z nami to świetna okazja, do tego, by podnosić swoje kwalifikacje, wdrażać własne pomysły i inicjatywy i współpracować w zgranym zespole!
5. Aplikuj do nas, jeżeli:
-
- posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem w dowolnej branży,
- praca z klientem jest tym, czym chciał(a)byś się zajmować,
- nie boisz się wyzwań i chętnie przejmujesz inicjatywę w działaniu
- jesteś osobą odpowiedzialną i samodzielną, ponieważ to Twoje zaangażowanie wpłynie na sukces szkoły,
- chcesz się rozwijać i jesteś otwarty/a na zdobywanie nowych umiejętności, a przy tym cenisz sobie dobrą organizację pracy i dokładność
- chcesz się nauczyć działań w branży edukacji językowej,
- radzisz sobie w dynamicznych sytuacjach, umiesz zachować spokój oraz skutecznie działać,
- komunikujesz się po angielsku, w naszym gronie mamy kilku native speakerów, znajomość języka angielskiego ułatwi Ci współpracę z nimi,
- przez Twój uśmiech i serdeczność potrafisz sprawić, że nasza szkoła jest miejscem, do którego chce się wracać.
Nie masz doświadczenia w branży edukacyjnej?
To nie problem! Liczy się Twoja postawa, chęć do nauki i zaangażowanie. Jesteśmy gotowi nauczyć Cię wszystkiego, co będzie Ci potrzebne. Razem tworzymy zgrany zespół, który się wspiera i dba o wspólny sukces!
Jeżeli po przeczytaniu naszego ogłoszenia, czujesz, że to właśnie Ciebie szukamy?
Nie czekaj – wyślij nam swoje CV już teraz!Do CV dołącz odpowiedź na dwa pytania:
- Jak wyobrażasz sobie pracę w naszej szkole językowej na tym stanowisku?
- Dlaczego uważasz, że to Ty jesteś właściwą osobą, której szukamy?
Do zobaczenia w Bacalarusie!