Oferta pracy: specjalista ds. obsługi klienta
Jesteśmy renomowaną szkołą językową świadczącą od 25 lat najwyższej jakości usługi edukacyjne w zakresie nauczania języków obcych.
Nasz międzynarodowy zespół lektorski to blisko 50 nauczycieli z pasją, w tym native speakerzy. Z usług szkoły korzysta ponad 1200 uczniów rocznie. Dysponujemy również własną, przestronną siedzibą z klimatycznymi salami językowymi.
Dzięki dbałości o wysoką jakość nauczania oraz przyjazną i rodzinną atmosferę pracy, staliśmy się liderem na rynku usług językowych.
Stosujemy nieszablonowe rozwiązania, lubimy być nieprzeciętni oraz wspierać się nawzajem. Przed nami wiele nowych wyzwań, ciągle rozwijamy się, dlatego postanowiliśmy zatrudnić dodatkową osobę na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta
W jakim zespole będziesz pracować?
- zależy nam na relacjach, na których budujemy naszą współpracę;
- nie działamy szablonowo, cenimy sobie kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania;
- słuchamy siebie nawzajem, wspólnie dyskutujemy i jesteśmy ciekawi swoich opinii;
- w pracy lubimy przyjazną atmosferę, którą wspólnie budujemy i o nią dbamy.
Z nami będziesz:
- sprzedawać usługi edukacyjne i zajmować się kompleksową obsługą słuchaczy;
- prowadzić dokumentację szkolną;
- organizować szkolne zajęcia i imprezy;
- brać aktywny udział w działaniach marketingowych szkoły;
- udoskonalać ofertę firmy
- … oraz budować relacje z naszymi uczniami, rodzicami oraz lektorami, stworzyć niebanalny klimat miejsca z pasją oraz czerpać prawdziwą satysfakcję i przyjemność z pracy, która pozwala realizować się na wielu obszarach.
Jakie cechy będą Ci potrzebne:
- odpowiedzialność – odpowiadasz za swoją pracę , powierzone obowiązki, ale również za wizerunek szkoły, na który masz ogromny wpływ w codziennych kontaktach z naszymi klientami;
- umiejętność organizacji i planowania pracy – umiesz nadawać priorytety, doskonale odnajdujesz się w wielowątkowej pracy i ogarnianiu chaosu codziennych spraw;
- dokładność – Twoim zadaniem będzie pilnowanie szczegółów, terminów i kwot;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i ich podtrzymywania – lubisz pracować z ludźmi, a oni lubią pracować z Tobą;
- proaktywna postawa i inicjatywa– chętnie podejmujesz się nowych wyzwań często to Ty jesteś ich inicjatorem;
- chęć do nauki– mamy wiele lat doświadczenia ale nie popadamy w rutynę, jesteśmy otwarci i gotowi na nowe trendy i stałe poszerzanie naszej wiedzy– tego samego szukamy u Ciebie;
- umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz pracy pod presją czasu;
- umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim;
- ciepły uśmiech – do naszej codziennie pracy zawsze dodajemy dobry nastrój i szczyptę humoru 😊
Oferujemy:
- jasne i stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę;
- pracę w godzinach 10.00-18.00 w pierwszych miesiącach pracy, po zdobyciu doświadczenia i nabyciu samodzielności możliwość pracy 2 dni w tygodniu w godzinach 8.00-16.00, jeśli będziesz zainteresowany tym czasem pracy 😊.
- atrakcyjne wynagrodzenie 3 500 – 5 000 zł brutto, które będzie odpowiadało Twoim kwalifikacjom i doświadczeniu oraz temu, co nowego wniesiesz do naszej firmy;
- możliwość awansu finansowego w miarę podnoszenia kwalifikacji i swojej specjalizacji;
- premie i nagrody specjalne;
- możliwość szkoleń, w tym językowych;
- pracę w sympatycznym i nietuzinkowym zespole oraz w klimatycznym, nowoczesnym biurze w centrum miasta;
- imprezy integracyjne.
Nie masz jeszcze doświadczenia?
Dla nas ważne są Twoje cechy i predyspozycje. Jeśli lubisz ten rodzaj pracy, chętnie Cię wszystkiego nauczymy i podzielimy się naszym doświadczeniem. Zależy nam także, żeby tworzyć zgrany zespół, który się nawzajem wspiera. Nie obawiaj się, że będziesz mieć nudną pracę polegającą tylko na odbieraniu telefonów. W Bacalarusie jest wiele okazji do tworzenia kreatywnych rozwiązań i poznawania mnóstwa ciekawych osób.
Czujesz, że to właśnie Ciebie szukamy
Wyślij nam swoje CV do dn. 22.11.2021r. na adres: praca@bacalarus.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać „SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA”