Poszukujemy: specjalisty ds. obsługi klienta
Przed nami wiele nowych wyzwań, ciągle się rozwijamy, dlatego postanowiliśmy poszerzyć nasz bacalarusowy team i zatrudnić nową osobę na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta
Czyli popularnie mówiąc „praca szuka człowieka”, więc jeśli jesteś w takiej sytuacji i nasza oferta Cię zainteresowała – wyślij do nas swoje CV!
Na początku kilka słów o nas, czyli… w jakim zespole będziesz pracować:
zależy nam na relacjach, na których budujemy naszą współpracę;
nie działamy szablonowo, cenimy sobie kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania;
słuchamy siebie nawzajem, wspólnie dyskutujemy i jesteśmy ciekawi swoich opinii;
w pracy lubimy przyjazną atmosferę, którą wspólnie budujemy i o nią dbamy.
Z nami będziesz – czyli co możesz robić i osiągnąć:
sprzedawać usługi edukacyjne i zajmować się kompleksową obsługą słuchaczy;
prowadzić dokumentację szkolną;
organizować szkolne zajęcia i imprezy;
brać aktywny udział w działaniach marketingowych szkoły;
udoskonalać ofertę firmy
oraz budować relacje z naszymi uczniami, rodzicami oraz lektorami, stworzyć niebanalny klimat miejsca z pasją oraz czerpać prawdziwą satysfakcję i przyjemność z pracy, która pozwala realizować się na wielu obszarach.
A teraz najważniejsze: jakie cechy będą Ci potrzebne
odpowiedzialność – odpowiadasz za swoją pracę , powierzone obowiązki, ale również za wizerunek szkoły, na który masz ogromny wpływ w codziennych kontaktach z naszymi klientami;
umiejętność organizacji i planowania pracy – umiesz nadawać priorytety, doskonale odnajdujesz się w wielowątkowej pracy i ogarnianiu chaosu codziennych spraw;
dokładność–twoim zadaniem będzie pilnowanie szczegółów, terminów i kwot;
umiejętność nawiązywania kontaktów i ich podtrzymywania – lubisz pracować z ludźmi, a oni lubią pracować z tobą;
proaktywna postawa i inicjatywa– chętnie podejmujesz się nowych wyzwań często to ty jesteś ich inicjatorem;
chęć do nauki– mamy wiele lat doświadczenia ale nie popadamy w rutynę, jesteśmy otwarci i gotowi na nowe trendy i stałe poszerzanie naszej wiedzy– tego samego szukamy u ciebie;
umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz pracy pod presją czasu;
umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim;
ciepły uśmiech – do naszej codziennie pracy zawsze dodajemy dobry nastrój i szczyptę humoru
Oferujemy:
jasne i stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę;
pracę w godzinach 10.00-18.00 w pierwszych miesiącach pracy, po zdobyciu doświadczenia i nabyciu samodzielności możliwość pracy 2 dni w tygodniu w godzinach 8.00-16.00, jeśli będziesz zainteresowany tym czasem pracy .
atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twoim kwalifikacjom i doświadczeniu oraz temu, co nowego wniesiesz do naszej firmy;
możliwość awansu finansowego w miarę podnoszenia kwalifikacji i swojej specjalizacji;
premie uznaniowe i nagrody specjalne;
możliwość szkoleń, w tym językowych;
pracę w sympatycznym i nietuzinkowym zespole oraz w klimatycznym, nowoczesnym biurze w centrum miasta;
imprezy integracyjne.
Nie masz jeszcze doświadczenia?
Dla nas ważne są Twoje cechy i predyspozycje. Jeśli lubisz ten rodzaj pracy, chętnie Cię wszystkiego nauczymy i podzielimy się naszym doświadczeniem. Zależy nam także, żeby tworzyć zgrany zespół, który się nawzajem wspiera. Nie obawiaj się, że będziesz mieć nudną pracę polegającą tylko na odbieraniu telefonów. W Bacalarusie jest wiele okazji do tworzenia kreatywnych rozwiązań i poznawania mnóstwa ciekawych osób.
Czujesz, że to właśnie Ciebie szukamy
Wyślij nam swoje CV do dn. 27.08.2021r. na adres: praca@bacalarus.pl
W tytule wiadomości prosimy wpisać „SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA”