Szkoła Języków Obcych Bacalarus| ul. Jutrzenki 3, 22-400 Zamość| 846 391 516 790 747 373 | sekretariat@bacalarus.pl | Pon, Śr - Pt 10:00 - 18:00, Wt 11:00 - 18:00| FB YT

Bacalarus

  /  Aktualności   /  Poszukujemy: specjalisty ds. obsługi klienta

Poszukujemy: specjalisty ds. obsługi klienta

Przed nami wiele nowych wyzwań, ciągle się rozwijamy, dlatego postanowiliśmy poszerzyć nasz bacalarusowy team i zatrudnić nową osobę na stanowisko:

specjalista ds. obsługi klienta

Czyli popularnie mówiąc „praca szuka człowieka”, więc jeśli jesteś w takiej sytuacji i nasza oferta Cię zainteresowała – wyślij do nas swoje CV!

Na początku kilka słów o nas, czyli… w jakim zespole będziesz pracować:

📍 zależy nam na relacjach, na których budujemy naszą współpracę;
📍 nie działamy szablonowo, cenimy sobie kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania;
📍 słuchamy siebie nawzajem, wspólnie dyskutujemy i jesteśmy ciekawi swoich opinii;
📍 w pracy lubimy przyjazną atmosferę, którą wspólnie budujemy i o nią dbamy.

Z nami będziesz – czyli co możesz robić i osiągnąć:

⭐ sprzedawać usługi edukacyjne i zajmować się kompleksową obsługą słuchaczy;
⭐ prowadzić dokumentację szkolną;
⭐ organizować szkolne zajęcia i imprezy;
⭐ brać aktywny udział w działaniach marketingowych szkoły;
⭐ udoskonalać ofertę firmy
⭐ oraz budować relacje z naszymi uczniami, rodzicami oraz lektorami, stworzyć niebanalny klimat miejsca z pasją oraz czerpać prawdziwą satysfakcję i przyjemność z pracy, która pozwala realizować się na wielu obszarach.

A teraz najważniejsze: jakie cechy będą Ci potrzebne❓

✅ odpowiedzialność – odpowiadasz za swoją pracę , powierzone obowiązki, ale również za wizerunek szkoły, na który masz ogromny wpływ w codziennych kontaktach z naszymi klientami;
✅ umiejętność organizacji i planowania pracy – umiesz nadawać priorytety, doskonale odnajdujesz się w wielowątkowej pracy i ogarnianiu chaosu codziennych spraw;
✅ dokładność–twoim zadaniem będzie pilnowanie szczegółów, terminów i kwot;
✅ umiejętność nawiązywania kontaktów i ich podtrzymywania – lubisz pracować z ludźmi, a oni lubią pracować z tobą;
✅ proaktywna postawa i inicjatywa– chętnie podejmujesz się nowych wyzwań często to ty jesteś ich inicjatorem;
✅ chęć do nauki– mamy wiele lat doświadczenia ale nie popadamy w rutynę, jesteśmy otwarci i gotowi na nowe trendy i stałe poszerzanie naszej wiedzy– tego samego szukamy u ciebie;
✅ umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz pracy pod presją czasu;
✅ umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim;
✅ ciepły uśmiech – do naszej codziennie pracy zawsze dodajemy dobry nastrój i szczyptę humoru 😊

Oferujemy:

🏵 jasne i stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę;
🏵 pracę w godzinach 10.00-18.00 w pierwszych miesiącach pracy, po zdobyciu doświadczenia i nabyciu samodzielności możliwość pracy 2 dni w tygodniu w godzinach 8.00-16.00, jeśli będziesz zainteresowany tym czasem pracy 😊.
🏵 atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twoim kwalifikacjom i doświadczeniu oraz temu, co nowego wniesiesz do naszej firmy;
🏵 możliwość awansu finansowego w miarę podnoszenia kwalifikacji i swojej specjalizacji;
🏵 premie uznaniowe i nagrody specjalne;
🏵 możliwość szkoleń, w tym językowych;
🏵 pracę w sympatycznym i nietuzinkowym zespole oraz w klimatycznym, nowoczesnym biurze w centrum miasta;
🏵 imprezy integracyjne.

👉 Nie masz jeszcze doświadczenia?

Dla nas ważne są Twoje cechy i predyspozycje. Jeśli lubisz ten rodzaj pracy, chętnie Cię wszystkiego nauczymy i podzielimy się naszym doświadczeniem. Zależy nam także, żeby tworzyć zgrany zespół, który się nawzajem wspiera. Nie obawiaj się, że będziesz mieć nudną pracę polegającą tylko na odbieraniu telefonów. W Bacalarusie jest wiele okazji do tworzenia kreatywnych rozwiązań i poznawania mnóstwa ciekawych osób.

Czujesz, że to właśnie Ciebie szukamy❓
⏰ Wyślij nam swoje CV do dn. 27.08.2021r. na adres: praca@bacalarus.pl

👉W tytule wiadomości prosimy wpisać „SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA”