Adres szkoły
Dyrektor Szkoły Języków Obcych “Bacalarus”
Dział Obsługi Klienta
Koordynator zespołu metodyczno – lektorskiego
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Specjalistka ds. komunikacji zewnętrznej
Konto bankowe Santander BP
W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko kursanta.
Drogi Bacalarusie!
Co warto wiedzieć?
1. Sekretariat i dyrekcja
W jakich godzinach jest czynny sekretariat?
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00, z wyjątkiem wtorku – wtedy pracujemy od 11:00 do 18:00.
W jaki sposób mogę skontaktować się z Panią Dyrektor?
Z Panią Dyrektor można skontaktować się telefonicznie pod numerem: 515 160 099 lub mailowo: dyrekcja@bacalarus.pl. Istnieje także możliwość spotkania się osobiście – po uprzednim umówieniu się.
2. Zapisy, oferta
Jak mogę zapisać się do Szkoły Języków Obcych „Bacalarus”?
Nasi Uczniowie mogą zapisać się na kontynuację kontaktując się z Sekretariatem Szkoły.
Osoby, które chcą rozpocząć u nas naukę, mogą zapisać się korzystając z formularza na naszej stronie.
Jeśli uczyłeś/-aś się wcześniej danego języka obcego, to poprosimy Cię o napisanie testu kwalifikacyjnego. Ma to na celu określenie Twojego poziomu znajomości j. obcego. Test możesz wypełnić online na naszej stronie lub stacjonarnie w Bacalarusie na ul. Jutrzenki 3 w Zamościu. Więcej szczegółów tutaj.
Nie mam pewności, czy spodoba mi się w Bacalarusie. Jak to sprawdzić?
Wybór szkoły językowej to trudna decyzja, dlatego u nas można zapisać się na bezpłatną lekcję próbną i sprawdzić, czy nauka w Bacalarusie jest dla Ciebie. Jeśli zdecydujesz, że tak, to pamiętaj, że jest ona lekcją kursową i zapisując się do nas po lekcji próbnej płacisz za kurs dopiero od drugich zajęć – to prezent na dobry początek 🙂
Kiedy zaczynają się zajęcia? Czy można dołączyć na zajęcia w trakcie roku szkolnego?
Zajęcia zaczynają się we wrześniu, ale można zapisać się w trakcie roku szkolnego.
Od jakiego wieku przyjmujemy dzieci do szkoły?
Prowadzimy zajęcia dla dzieci od 3 r. ż.
Czy można podpisać online umowę na kurs?
Tak, wystarczy nas o tym powiadomić, a my prześlemy ją na wskazany adres e-mailowy lub wyślemy ją za pośrednictwem platformy EduSky.
Gdzie odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się w siedzibie szkoły przy ul. Jutrzenki 3 w Zamościu. Prowadzimy zajęcia także w przedszkolach oraz szkołach państwowych.
Jak często odbywają się zajęcia?
Zajęcia w ramach kursów odbywają się 2 razy w tygodniu.
Czy w trakcie roku szkolnego można zmienić grupę?
Tak, pod warunkiem, że poziom nowej grupy jest taki sam i są w niej miejsca.
Czy można wypisać się z kursu w trakcie roku szkolnego?
Tak, jednakże obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia umowy o kurs.
Czy jest oferta na lato? Jakie są zajęcia wakacyjne?
W trakcie wakacji organizujemy obozy i półkolonie. Szczegóły znajdziesz w naszej ofercie.
3. Płatności i rabaty
Jak mogę zapłacić za zajęcia?
Płatności za zajęcia można dokonywać osobiście w sekretariacie szkoły gotówką lub kartą. Można także zapłacić przelewem na nasze konto: 47 1090 2688 0000 0001 1676 4003 (Santander Bank).
Jakie są ceny kursów?
Ceny kursów podane są w cenniku.
Czy są udzielane rabaty?
Wszystkie informacje dotyczące rabatów znajdziesz w cenniku.
4. Lektorzy, podręczniki
Kto uczy w Bacalarusie?
Kadrę lektorów Bacalarusa tworzą wykwalifikowani pasjonaci języków obcych z doświadczeniem. Zespół Bakałarzy to 50 osób, w tym native speakerzy z Wielkiej Brytanii i Kanady. Możesz zapoznać się z nimi bliżej tutaj i zobaczyć, co sami mówią o sobie.
Czy mogę kupić książki do nauki języka obcego w szkole? Zamawiamy książki z księgarni z którą współpracujemy oraz dajemy kupony rabatowe na zakup książek w tej księgarni.
Tak, prowadzimy komis książek – można u nas kupić używaną książkę od innego ucznia (cenę ustala osoba sprzedająca, my jesteśmy tylko pośrednikiem). W sprzedaży mamy też nowe książki – zapytaj o aktualne tytuły w sekretariacie szkoły.
Oprócz tego współpracujemy z księgarnią im. Bolesława Leśmiana (ul. Zamenhofa 9) – naszym uczniom przysługuje 10% rabatu na zakupy książek językowych.
5. Inne
Czy jest parking?
Tak, posiadamy nawet dwa parkingi obok szkoły.
Jak korzystać z platformy EduSky?
Platforma EduSky to zintegrowany system, gdzie nasi Uczniowie lub ich rodzice mogą sprawdzić obecności, dowiedzieć się co było na zajęciach w przypadku nieobecności, a także otrzymywać materiały od swojego lektora. Poprzez platformę nasi Uczniowie mogą także zapisać się na kontynuację zajęć oraz wysyłać wiadomości, jak również otrzymywać powiadomienia od sekretariatu.
Wymagana jest rejestracja online.