Szkoła Języków Obcych Bacalarus| ul. Jutrzenki 3, 22-400 Zamość| 846 391 516 790 747 373 | sekretariat@bacalarus.pl | Pon – Pt 10:00 – 18:00| FB YT

Współzałożycielka, Dyrektor

Gabriela Manastyrska

Pomysłodawczyni i współzałożycielka Szkoły Języków Obcych BACALARUS. To dzięki niej nasza Szkoła z maleńkiej firmy osiągnęła obecną pozycję. Z natury maksymalistka. Nie lubi się chwalić – zdecydowanie woli, aby źródłem opinii o jakości usług BACALARUSA byli przede wszystkim uczniowie i nasi lektorzy.

Współzałożyciel, Kierownik obozów i półkolonii,
Kierownik wymiany polsko – niemieckiej

Marian Manastyrski

Współzałożyciel naszej Szkoły. Prowadzi najdłuższą polsko – niemiecką wymianę młodzieży, za co został uhonorowany Krzyżem Zasługi na Wstędze Republiki Federalnej Niemiec, a także otrzymał nagrodę Bene Merito. Na co dzień ekspert od zwyczajów obozowo – kolonijnych, który potrafi rozweselić największego ponuraka. Jego wesoły i pełen żartów styl bycia zjednuje mu ogromną sympatię uczniów i sprawia, że bacalarusowe imprezy są wspominane latami.

Koordynator Pracy Szkoły

Joanna Herbin

Zorganizowana i wymagająca, nie tylko od innych, ale głównie od siebie. Praca z ludźmi przynosi jej ogromną satysfakcję i staje się wyzwaniem na kolejne dni. Zawsze znajdzie czas dla każdego – wysłucha, pomoże rozwiązać problem dzieląc się własnymi doświadczeniami i służąc dobrą radą. Prywatnie zapalona rowerzystka i miłośniczka chodzenia po górach.

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Emilia Wojtyna

Emilka nie spotkała się jeszcze z problemem, którego nie byłyba w stanie rozwiązać. Wie wszystko o naszych kursach, a także uczniach i platformie EduSky. To m. in. dzięki niej obsługa naszych Kursantów jest na najwyższym poziomie i można ją opisać w trzech słowach: jakość, profesjonalizm, uśmiech! Po pracy lubi wylegiwać się w swoim zadbanym ogródku.

Specjalista ds. HR i marketingu

Aneta Denkiewicz

Dziewczyna z Zamościa, która po kilku latach w Krakowie postanowiła wrócić w rodzinne strony. Od tamtej pory koordynuje Zespołem Doradców Metodycznych i dba o naszą współpracę z Cambridge. Podczas zebrań lubi wsadzić kij w mrowisko, co zresztą sama przyznaje. Wymagająca, ale da się ją obłaskawić dobrą kawą.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Iwona Banach

Jej dokładność i dociekliwość powoduje, że nie umknie jej żaden istotny szczegół, przez co doskonale panuje nad organizacją pracy sekretariatu. Kontakt z ludźmi napędza ją do działania i sprawia przyjemność. Zawsze chętna do pomocy innym, śmiało można przyjść do niej z każdym problemem. Prywatnie uwielbia długie spacery i rodzinne spędzanie czasu.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Monika Kapłon

Inspirują ją ludzie, lubi ich słuchać i z nimi rozmawiać. Empatyczna, zorganizowana i uśmiechnięta. Zawsze marzyła o pracy, w której będzie mogła używać czynnie języka angielskiego. W sekretariacie lubi ogarniać chaos dnia codziennego a także poszukiwać kreatywnych rozwiązań podczas zespołowej burzy mózgów. Prywatnie nie potrafi żyć bez muzyki.